بهترین امداد باتری در کرج + تعویض باطری در محل در کرج+ نصب باتری در کرج

بهترین امداد باتری در کرج + تعویض باطری در محل در کرج+ نصب باتری در کرج

امداد باتری کرج ، در جهت رفاه حال شما خدماتی همچون فروش باطری برای خودروهای ایرانی و خارجی ، نصب باطری در محل شما را در سراسر کرج انجام میدهد.

امداد باتری در کرج
همانطور که می دانید باتری قلب تپنده هر خودرو می باشد . ظیفه تامین برق خودرو را برعهده دارد . انتخاب یک باتری خوب دارای خدمات پس از فروش و گارانتی موجب آرامش خاطر مالک خودرو می شود .
معمولا ظرفیت و نوع باطری خودرو برحسب جریان و آمپر و همچنین میزان مصرف برق تعین می شود.
توصیه می شود قبل از خرید هرگونه باتری ابتدا از مشاوران ما راهنمایی های لازم را دریافت کنید و پس از آن اقدام به خرید با کیفیت ترین باطری کنید.

سپاهان باطری در کرج
باتری های نسب جدید شرکت سپاهان باتری با برند اوربیتال و پرمیوم که ویژگی های منحصربه فردی دارد و تکنولوژی آن در روند تولید و گارانتی بسیار متفاوتی با سایر باتری های ایرانی و خارجی دارد.
سپاهان باطری کرج قادر است برای هر باطری گارانتی 27 ماهه ارائه دهد .
این محصول علاوه بر اختلاف برد گارانتی بین دیگر تولید کنندگان ، نقطه اتکایی برای مصرف کنندگان نهایی شده است که مشتریان با خیالی آسوده برای استفاده طولانی مدت از باتری بهره مند شوند.
تولیدات سپاهان باتری می توان به سایز آمپر 70 آن اشاره کرد که در دو قالبت متفاوت به صورت قطب موافق و مخالف برای خودروهای خارجی طراحی و تولید شده است.

نمایندگی امداد باتری کرج بعنوان عنوان نمانیدگی رسمی سپاهان باطری در کرج فعالیت می کند و بدون دخالت هر واسطه ایی پس از تولید انواع باتری های اوربیتال EFB که با تکنولوژی جدید تولید می شود و بجای استفاده از اسید از ژله استفاده می کنند به مشتریان و همشهریان عزیز خدمات در محل ارائه می دهد.

باتری سپاهان ویژگی های منحصربه فرد زیادی دارد که با توجه به گارانتی 15 ماهه ، 4 آمپر به شما به صورت هدیه تعلق می گیرد که این گزینه را شرکت سپاهان باتری برای مصرف کننده نهایی در نظر گرفته است .
به عنوان مثال با خرید یک باتری 60 آمپر در حقیقت باتری 64 آمپری دریافت خواهید کرد.

نصب باتری در کرج

صبا باتری در کرج
فروش انواع باتری ایرانی و خارجی در کرج با 15 گارانتی
شما می توانید با ما تماس بگیرد و پس از درخواست باتری صبا باطری همکاران ما در محل شما حاضر شده و نصب رایگان برای شما صورت گیرد.
صاباتری یکی از معروف ترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان باتری در ایران و خاورمیانه می باشد که به دلیل تولیدات خوب و رضایت مشتری از اعتبار ویژه ایی برخوردار است .
هنگام خرید باتری صبا باطری باید به شما سریال درج شده روی باتری دقت کنید تا به اصل یا تقلبی بودن باتری اعتماد داشته باشید .
پس از خرید باطری صبا باتری ، نمایندگی رسمی صباباتری برای شما گارانتی را انجام داده و می توانید تمام مشخصات هر باتری را روی برگه ضمانت نامه چک کنید.
گارانتی صبا باتری برای ماشین های سواری تا 12 ماه می باشد و دارای خدمات پس از فروش است .
گارانتی صبا بتری برای ماشین های سنگین تا 9 ماه بوده و دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد .

امداد باتری در کرج ، تعویض باطری در محل در کرج ، نصب باتری در کرج

الو باتری کرج – امداد خودرو شبانه روزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد آسانسور